уторак, 24. фебруар 2015.

ZAPAMTITE- Pitanja koja si postavljate usmjeravaju tok vašeg Zivota


NEPOŽELJNA PITANJA                                  POŽELJNA PITANJA
Zašto mi se to dogadja?                                      Šta je dobro kod ovog problema?
Živote, čime sam ja to zaslužio?                        Šta mogu učiniti da stvorim poželjnu situaciju?
Zašto ne mogu uspjeti?                                      Što više ne trebam činiti da mi se ovo više ne dogadja?
Zašto me niko ne voli?                                       Čemu sam u ovome životnom trenutku zahvalan?
Zašto mi je Bog podario ovakvu karmu?           Što sam danas naučio?
Hoću li uspeti?                                                   Šta je dobro u tome da me on-ona napustila?
Kakvo će biti sutra?                                           Što moram naučiti u ovoj situaciji?
Šta će se dogoditi?                                             Kako ovu situaciju mogu iskoristiti?
Zašto baš ja?                                                      Kako mogu pomoći drugima?
Zašto sam ja tako nesretan?                               Koga sam danas blagoslovio?
Zašto sam tako depresivan?                               Šta me raduje?
Zašto me niko ne voli?                                       Čime mogu pokazati ljubav?
ttdmladen@gmail.com
life coach- Delhunija Mladen

Нема коментара:

Постави коментар