понедељак, 23. фебруар 2015.

Iskustveni AKASHIC COD seminar BEOGRAD-NIŠ- u aprilu


A k a s h a je vibracijska baza podataka koja sadrži apsolutno sve informacije o svakoj duši, energetski pohranjenu svaku misao, reč i delovanje i moguće buduće realnosti. Takođe, sadrži i ukazuje nam na informacije o tome zašto se stalno suočavamo sa određenim blokadama u životu.
A k a s h a je polje vrlo moćne energije i neograničenih znanja za svakog od nas. To polje dostupno nam je svo vreme i od bilo kuda. Iz tog polja spoznajemo ko smo iz perspektive duše, koja nam je životna svrha i šta nas sprečava i ograničava da u potpunosti živimo ispunjen život. Pruža nam mogućnost da uskladimo fizičke, mentalne, duševne i sve druge nivoe svog bića sa svojom bazičnom vibracijom duše.
Sa radom u Akashi Vi proširujete svoju svesnost. Vibracijski Vaša energija se podiže. Svoje prepreke i ograničenja sve više počinjete da doživljavate kao iskustvo i učenje, a ne kao probleme. Povezujete se sa svojim prirodnim bićem.
- Otključajte svoje duše, otkrijte ko ste, zašto ste ovde i zašto se suočavate sa preprekama u životu.
- Proširite svoju svesnost, doživite pozitivnu promenu na energetskom nivou, iskusite novu dimenziju Vašeg duhovnog.
- Iz stanja svesti koje ćete imati priliku ostvariti, praktikujući metodologiju i tehnike seminara, doživećete Vaš "svakodnevni život" iz potpuno drugacije, neverovatne "Akasha perspektive".
Dugo vremena ovo znanje je bilo dostupno samo duhovnim majstorima. Razvojem svesti to znanje je sada dostupno svima Vama koji želite ući u ovo fascinantno područje.
Sa iskustvom koje cete dobiti na s e m i n a r u AKASHIC COD osvestićete fascinantno polje Akashe, naučićete ostvariti duboku povezanost sa ovim moćnim izvorom i zakoračiti u njega bilo gde i kada god Vi odlučite.


petak uvodna prezentacija i razgovor 18-21h
subota trening u grupi 13-19h
nedelja trening u grupi 13-19h
prijave i rezervacije 
ttdmladen@gmail.com
tel: 065 33 12 412-Minja
Voditelj:
M l a d e n D e l h u n i j a
Akasha praktičar i trener
Life Coaching praktičar
Theta i Delta praktičar
praktičar primenjene komunikacije

1 коментар:

  1. BLOG - TAJNA KRALJICE NEFERTITI

    Interesantno, jedan moj dozivljaj iz ovog zivota mi je hteo nesto reci.. Da li je to istina, ili samo nekakva igra nasih razlicitih mentalnih sklopova ne znam i ne razumem, ali cu vam taj dogadjaj ispricati. 2010-te godine sam bila na jednom seminaru iz Akasha zapisa/Akasha Code. Radili smo vec kako se i radi po nivoima, uz strucnu pomoc dragog prijatelja.. i vrsnog “majstora” svog “zanata” Delhunija Mladen. Bilo je potrebno postaviti pitanje na nivou 1, ja sam ga i postavila, a pitanje je glasilo “Kako da nadjem ravnotezu izmedju materijalnog i duhovnog, sto mi je jako bitno za ovaj moj zivot?”. Onda su se tokom rada pocele pojavljivati slike, iskrsavati detalji iz moga detinjstva koja su mi tog trenutka bili jasni kao dan, sta je sta znacilo..i zasto se sve to tako desavalo..Roditelji su mi ziveli u oskudici, u neimastini, tesko se dolazilo do dinara, posebno u onim trenucima kada je tata ostajao bez posla, mama tada nije radila..svaki dinar se vezao u milion cvorova, stalno se mogla cuti necija izgovorena rec, “nema”, “nece biti”, “moram stedeti”, ” ne smes trositi, jer nema”, itd.. Zbog tih mnogih izrecenih reci u mom prisustvu, u detinjstvu, u mojoj podsvesti su se pravili ‘čvorovi’, svaka negativna reč, bio je jedan čvor potisnut u moju podsvest. I tako put novca do mene ima mnogo zavezanih čvorova, zastoja, sakrivanja, straha, stednja za sutra, mozda nece biti, ne pustam ga da slobodno tece, i stalno razmisljam kako da se snadjem za ono nesto, za sta bi mi novac trebao i to sve u strahu podsvesnom da ga nece biti. U toku rada na nivou 2 u vezi istog pitanja sam videla Nefertiti, u svoj njenoj lepoti i sjaju. Verujte mi da u tom trenutku nisam nista znala o Nefertiti, cak ni ono osnovno znanje koje bi trebao imati svaki covek o necemu. Videla sam nekakve cudne simbole, kipove, Faraone..Tada mi je receno ovim recima: ” Sticala si bogatstvo ne pitajuci za cenu, da bi sebi obezbedila/osigurala OPSTANAK, MOC i VECNOST – uronjena u materiju grcevito se drzeci za nju i misleci da tako mozes kupiti zivot”. Vidjenjem kroz oci cuvara Akase, spoznala sam da mi je upravo dat ovaj sadasnji zivot, ovakav kakav jeste sa svim dogadjanjima, da bi se uzemljila i osvestila, da bi nesmetano isla stepenik po stepenik ka duhovnosti, da bi se tako doslo do ravnoteze izmedju tih aspekata, Materija – Duhovno. Na kraju mi je receno da ce se sve iskristalisati i da cu imati u dovoljnoj kolicini svega koliko mi bude potrebno.. емотикон grin
    Ne znam kako cete vi sve ovo shvatiti i na koji nacin, ali kako god ko shvatio, to ide iz njegovog uma, ja sam to tako dozivela i videla, evo sad i podelila sa vama.. емотикон grin

    Pade mi na pamet tekst koji sam neki dan stavila na moj profil koji upravo govori o duhovnim “bolestima..” емотикон grin i inkarnacijskoj identifikaciji, sa nekim poznatim licnostima iz nase proslosti, iz istorije … емотикон wink
    Pronaci cu ga i staviti ovde u komentare i verujte mi da se nisam ni sa kim identifikovala, ali da sam to tako dozivela jesam.. емотикон smile

    BLOG - TAJNA KRALJICE NEFERTITI
    http://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/…/tajna-kraljice-…/
    Свиђа ми се · Одговори · Уклони преглед · 6. октобар 2013. у 08:23

    ОдговориИзбриши