уторак, 7. април 2015.

B i r a m

Ja biram da gledam jasno očima ljubavi. Ja volim ono što vidim. Ja vidim ljubav u svim njenim oblicima. Ljubav se događa. Ja biram da se oslobodim očajničke potrebe za ljubavlju i umesto toga dozvoljavam joj da ona mene pronađe u pravom trenutku i na pravom mestu. Ja znam da je ljubav iza svakog ćoška i radost ispunjava čitav moj svet.
Ja znam da sam došla na ovu planetu da naučim da volim sebe više i da podelim tu ljubav sa ljudima koji me okružuju. Ja znam da je ljubavni Zakon veoma jednostavan. Ja znam da sve ono što ja pružam svetu isključivo to će mi se i vratiti. Ja danas biram da pružam samo ljubav.
Ja se radujem ljubavi koju dobijam svakoga dana. Ja se osećam savršeno dobro dok se gledam u ogledalo i govorim sebi VOLIM TE, ZAISTA TE VOLIM! Ja sada zaslužujem ljubav i ljubavnu vezu. Ja zaslužujem radost i sve radosno što život ima da mi pruži. Ja znam da je ljubav beskrajno moćna, i tvoja i moja ljubav. Ja znam da ljubav donosi mir na Zemlji. Ja znam da je ljubav sve i da je sve ljubav. Ja sam okružena ljubavlju i sve je dobro.
Moje srce je sada otvoreno i ja izgovaram reči ljubavi. Ja znam da se duboko u centru mog bića nalazi nepresušni izvor ljubavi. Ja sada pravim ugovor sa sobom da privučem samo onog ljubavnog partnera koji je spiritualno i duhovno kompatibilan samnom. Ja biram da privučem partnera koji je voljan i spreman da duhovno napreduje i razvija se zajedno samnom. Ja biram da privučem partnera koji se obavezuje na sopstveno isceljenje bez praznih obećanja. Ja sam dobar slušalac i sagovornik u svim svojim ljubavnim odnosima i biram da privučem partnera koji je dobar sagovornik i slušlac u svim svojim ljubavnim odnosima.
Ja sam iskrena i lojalna, veličanstvena u ljubavnom odnosu i biram da privučem kompatibilnog ljubavnog partnera. Ja privlačim ljubav i idealnu ljubavnu vezu za moje najviše dobro i prihvatam ih sada.
S vremena na vreme pitam sebe za one ljude koje volim KAKO MOGU DA TE VOLIM JOŠ VIŠE? Ja tada dobijam traženi odgovor. Ja znam da što više ja volim, to će i više ljubavi rasti u mom životu. Moj partner je čista ljubav u mom životu. Mi obožavamo jedno drugo. Ja imam divnu ljubav i oboje smo srećni i zadovoljni. Ja biram da tako bude i tako će i biti. Ja biram da se međusobno razumemo, da saosećamo jedno sa drugim u savršenoj harmoniji naše ljubavi. Ja biram da se u celosti volimo i da s ljubavlju prihvatamo naše jedinstvenosti.
Ja biram da ja i moj partner naše jedinstvenosti zajedno i ponaosob negujemo kao dragocenosti u našem ljubavnom svetu u dobrobiti. Ja biram da ja i moj partner volimo iste stvari u dovoljnoj količini za najviše dobro našeg ljubavnog odnosa. Ja biram da uživamo u svakom trenutku koji provedemo zajedno u našem ljubavnom odnosu. Ja znam da ja, kao i moj partner dopuštamo jedno drugome da budemo ono što u sada jesmo, tako što prvenstveno sebi dopuštamo da budemo ono što u sada jesmo.
Mi smo zadovoljni sa onim ko smo bili, ko sada jesmo, ko smo postali i ko ćemo postati. Mi verujemo sebi u potpunosti. Mi verujemo ljubavi u celosti. Mi smo zahvalni na našem veličanstvenom ljubavnom odnosu. Mi prihvatamo jedno drugo u celosti, kako ono dobro tako i ono što je procesu da postane dobro. Mi verujemo u dobro i dobro nam se događa. Mi smo odabrali da uživamo u procesima životnog rasta. Mi volimo život. Mi smo zahvalni našim životima koji su u potpunosti ispunjeni ljubavlju. Ja, kao i moj partner dolazimo iz onog dela srca koji je ispunjen u potpunosti ljubavlju i znam da nam ljubav otvara sva vrata. Ja sam divna osoba i svi me vole. Mene ljubav dočekuje gde god da krenem. Ja osećam sigurnost u svojoj ljubavnoj vezi. Ja dajem i primam izobilje ljubavi. Ja biram da privučem zdravu ljubavnu vezu i partnera koji se prema meni uvek dobro odnosi. Ja sam izuzetno zahvalna na svoj ljubavi koju imam u životu. Ja ljubav nalazim svuda u mom svetu. Ja sam postala ljubav koju sanjam. Ja sam ljubav i moj svet je u potpunosti ispunjen ljubavlju. Ja sam neizmerno zahvalna sebi i životu u ljubavi. Ja volim sebe. Ja sam zahvalna sebi. Hvala životu u dobrobiti!!!

Нема коментара:

Постави коментар